۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۲۹۲۱۰

طرح تابستاني نشاط معنوي در 22 بقعه متبرکه چهارمحال وبختياري برگزار مي شود

مديرکل اوقاف و امور خيريه استان چهارمحال وبختياري از برگزاري طرح نشاط معنوي در 22 بقعه شاخص استان خبر داد.
طرح تابستاني نشاط معنوي در 22 بقعه متبرکه چهارمحال وبختياري برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ،حجت‌الاسلام مرتضي عزيزي مدير کل اوقاف و امورخيريه استان با اشاره به اجراي طرح نشاط معنوي در بقاع متبرکه گفت: استفاده از ظرفيت طرح اوقات فراغت دانش‌ آموزان در تعطيلات تابستاني به منظور تقويت بنيه اعتقادي و ديني و سوق دادن نسل جوان به فعاليت ‌هاي فرهنگي و قرآني در آستان مقدس امامزادگان(ع) و بقاع متبرکه از مهم‌ترين اهداف اجراي طرح نشاط معنوي است.

مديرکل اوقاف و امور خيريه استان چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه ۳۰ مبلغ ديني در قالب اين طرح به بقاع متبرکه اعزام شده اند، خاطرنشان کرد: برگزاري برنامه‌ مهارت ‌هاي زندگي و سبک زندگي اسلامي، اردوهاي فرهنگي و تفريحي، عطر افشاني قبور شهدا و روايتگري رشادت ‌هاي شهداي انقلاب اسلامي و همچنين دوره‌هاي امامزاده شناسي و معرفت نسبت به امامزادگان استان از جمله برنامه‌ هايي است که در طول طرح اجرا مي ‌شود.

وي افزود: برگزاري برنامه‌هاي مهارت‌هاي زندگي، سبک زندگي اسلامي، کلاس‌هاي تربيتي، اخلاقي و احکام به صورت هفتگي براي دانش آموزان و والدين آنها از ديگر برنامه‌هاي آموزشي در اين طرح است.

عزيزي در پايان با اشاره به اينکه کلاس‌هايي نيز جهت تصحيح قرائت نماز براي نوجواناني که به سن تکليف رسيده‌اند پيش‌بيني‌شده است گفت: طرح نشاط معنوي در استان از تاريخ ۱۸ خردادماه آغاز و تا سوم شهريور ماه ادامه دارد.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۲۲:۱۹:۰۵

23 Mar 2020